Перспективи виходу українських товарів на ринки ЄС обговорять на FMCG Industry Forum

E-mail

24 лютого 2015 року в Києві відбудеться FMCG Industry Forum. Захід  збере на своєму майданчику виробників, рітейлерів, та дистрибуторів товарів повсякденного попиту в Україні.

Делегати форума обговорять перспективи розвитку FMCG-ринку в 2015 році, спільними зусиллями спробують вирішити як скористатися українським виробникам зі зміни уподобань покупців та бойкоту російських товарів за умови зниження купівельної спроможності українців, та зменшення бюджетів на розробку нових товарів та брендів?

Окремим блоком питань виділено обговорення нових можливостей експорту в ЄС для українських товаровиробників, що відкриваються в зв’язку з підписанням Угоди про асоціацію.

Спеціальний гість блоку:

  • Jocelyn Guitton, Перший секретар торгово-економічного відділу, Представництво Європейського Союзу в Україні

Також серед експертів та доповідачів форуму:

  • Игорь Гугля, Директор, GT Partners Ukraine
    Тема доповіді: «Карта ринку FMCG-рітейла України. Актуальний стан і прогнози на 2015 р.»
  • Максим Машляківський, Керівник відділу досліджень ринків споживчих товарів, GfK Ukraine
    Тема доповіді: «Зміни вподобань українських споживачів FMCG-товарів в «особливий період»
  • Анна Фоменко, Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, Reckitt Benckiser
    Тема доповіді: Успішний досвід виходу FMCG компанії в on-line. Як підвищити продажі на ринку, що падає.
  • Тетяна Ковтун, Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами, Colgate Palmolive
  • Тетяна Лукинюк, Національний менеджер з продажів, Mars Ukraine
    Тема доповіді на обговоренні
  • Ганна Сісецька, Радник, Василь Кісіль і Партнери
    Тема доповіді: «Договори торгівельних мереж з виробниками/постачальниками»
  • Олександр Попов, Менеджер проектів з бізнес аналітики, ORACLE
    Тема доповіді: "Oracle BI для рітейла та роздрібних торгівельних мереж"
  • Вікторія Ільченко, Бізнес-аналітик, Скайлайн Софтвер
    Тема доповіді: "Оптимізація взаємодії постачальника та торговельної мережі за рахунок автоматизації"
  • Дмитро Волошин, Національний менеджер з продажу, Unilever
  • Євген Шульга, Комерційний директор, Галичина
  • Андрій Усенін, Директор по продажу, Бель Шостка Україна
  • Сергій Шавлукевич, Комерційний директор, Пакко Холдинг
  • Олена Ломакіна, Директор з продажу, Молочний Альянс
  • Данило Катасонов, Керівник експортного напрямку в країни ЄС, Чумак
  • Володимир Матяш, Директор Департамента Продажів, Група Рітейла України (Караван, TopMart)
  • Євген Шульга, Комерційний директор, Галичина
  • Володимир Гранін, Заст. Комерційного директора по ВТМ, Ева «Руш»
  • Лілія Комарова, Керівник відділу закупівель ВТМ, ЕКО-Маркет
  • Тетяна Поденежко, Національний КАМ, Lactalis
  • Іван Бобро, Національний менеджер з продажу, Johnson & Johnson

Робочі мови форума: українська, російська.

Більше інформації про форум на сайті заходу: http://meetingpoint.ua/eventlist/view/id/272

З питань участі:

Олександр Бояринов

тел./факс: +380 44 232 98 40

e-mail: a.boyarinov@meetingpoint.com.ua

 

Спеціалізованим партнером FMCG Industry Forum виступає компанія ORACLE

IT-Партнер: Скайлайн Софтвер (оператор програм «» в Україні)

Юридичний партнер: Василь Кісіль і Партнери

Іміджеві партнери: DB Sсhenker, Делівері, USTOR, Raben

Партнери виставки: Терра, Sapro

Інформаційну підтримку форуму надають:

Генеральний медіа-партнер: електронний журнал «AllRetail», спеціалізований медіа-партнер: всеукраїнський інформаційно-аналітичний журнал «Дистрибуція і Логістика»
Інформаційні партнери:
Proretail.info, RetailStudio, журнал «Мир продуктов», «B2Blogger», «Food.ua», «БРУТТО».
За підтрики Американської торгівельної палати в Україні.

........................................................................

* Організатор: компанія Meeting Point – лідер в организації та проведенні щорічних ділових заходів в ключових секторах бізнесу України та СНД. Календар бізнес-заходів Meeting Point - це більше 30 щорічних міжнародних галузевих форумів і B2B конгресів. Заходи Meeting Point відвідали більш ніж  30000 співробітників українських та закордонних компаній, більше 500 провідних компаній є стратегічними партнерами ділових заходів Meeting Point.

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Баннер
Баннер
Баннер