FOOD UA, FOOD T&E


Баннер

СКЛЯНА УПАКОВКА ВІД ВЕТРОПАК

E-mail

Cучасні тенденції розвитку. Група Ветропак забезпечує своїх клієнтів – виробників напоїв і продуктів харчування скляною тарою найвищих стандартів. Це стандартні та індивідуальні за формою різноманітні пляшки та банки для пива, тихого та ігристого вин, міцних напоїв, безалкогольних і слабоалкогольних напоїв, мінеральних вод, соків, молочних продуктів, дитячого харчування та інших продуктів харчування.

Група Ветропак – один із провідних європейських виробників скляної тари, який орієнтується на принципи стійкості та довготривалого успіху: продумана діяльність, екологічно грамотні дії та усвідомлення соціальної відповідальності. Наприклад, у середині 1970-х рр. Ветропак у числі перших розробив систему повторного використання скла. Група безперервно працює над технологією виробничих процесів, адже кожна інновація покращує енергетичний баланс виробництва. При річному виробництві скла, що становить 4,5 млрд од. продукції, важливим є
кожен грам.


Дизайн та колір

Особливу увагу на підприємствах групи Ветропак приділяють дизайну та розробленню нових видів скляної тари. Дизайн – це мистецтво оформлення, яке поєднує функціональність і естетичність. Проте навіть добре відомі речі можуть змінювати свою форму. Іноді вони навіть повинні змінюватися – для того, щоб орієнтуватися на майбутнє, сприяти захисту екології й ставати кращими. Фахівці розробляють дизайн, використовуючи власні проекти, ідеї клієнтів або зовнішніх дизайнерів, яких вони обирають. У будь-якому разі спеціалісти тісно співпрацюють із покупцями, адже основними принципами успішної реалізації ідеї продукту є узгодження, комунікація й зворотний зв’язок. Чим більше і точніше будуть поставлені вимоги до майбутнього пакування, тим ефективніше і швидше воно буде розроблене.

У власному конструкторському відділі досвідчені дизайнери тісно співпрацюють із клієнтами. Вони розробляють скляні пляшки та банки, починаючи з першої ідеї продукту і закінчуючи конкретними кресленнями виробу з урахуванням його форми. Перші рішення приймають за допомогою точних креслень у форматі 3D. Навіть тип кришки та етикетка можуть бути чітко зображені на цьому етапі. За допомогою дерев’яних або акрилових моделей вдосконалюють дизайн і погоджують етикетку. Такий зразок є точною копією готової продукції. Фахівці обслуговують та консультують замовників від першого задуму, що стосується пакування, до готового виробу. Будучи надійним партнером у пакувальній сфері, Ветропак бере на себе відповідальність за продукцію та за її якість.

Кольори скляної тари, які пропонує Ветропак, можуть бути як стандартними, так і ексклюзивними. Все залежить від процесу фарбування. Так, для отримання восьми стандартних кольорів групи Ветропак (безкольоровий, світло-зелений, зелений, «Vetro-зелений», оливковий, коричневий, кюве та колір сухого листа) скло фарбують безпосередньо в печі традиційним процесом, відомим як «фарбування в печі». А для виготовлення індивідуальних замовлень зі скла ексклюзивних відтінків концентрат необхідного барвника додають тільки в останню зону живильника, тобто перед формуванням краплі скломаси. Такі відтінки варіюються від світло-блакитного до темно-синього або навіть чорного.

Чому важливий колір скла? Тому, що колір визначає не тільки зовнішній вигляд упаковки, але й її функціональність: чим темніший колір, тим кращий захист продукції від впливу світла. А захист від світла має особливе значення.

Послуги Ветропак виходять далеко за межі виготовлення склотари. Багаторічний досвід та ґрунтовні знання у сфері дизайну створюють фундамент для консультацій. Високоякісна продукція, своєчасна доставка та забезпечення аналізу упаковки є звичайною справою, як і консультування з усіх питань, що стосуються технологій фасування, закупорювання, оздоблення чи етикетування. Не зупиняє навіть розрахунок екологічного показника життєвого циклу продукції.

Менеджери Ветропак з технічної підтримки покупців із самого початку супроводжують проектування нової склотари. Вони знають всі положення, норми, стандарти та законодавчі вимоги. Вони також присутні під час першого фасування чи розливу продукції. Якщо раптом щось відбувається не так, як було заплановано, сервісна група швидко та без бюрократичних формальностей проводить необхідні заходи.

 

Тенденції розвитку

Група Ветропак постійно працює над удосконаленням сучасних технологій виробництва скляної тари для покращення різноманітних її властивостей, екологічних та економічних показників. Так, основними напрямами роботи є: зниження ваги скляної пляшки, збільшення міцності скла, поліпшення естетичних властивостей (наприклад, завдяки новим відтінкам) та навіть розрахунок екологічного показника склотари.

Полегшена пляшка виробляється за технологією NNPB (narrow neck press-and-blow), яка дає змогу знизити вагу пляшки, підвищити загальну продуктивність, а також контролювати розподіл товщини стінок по всій площині пляшки. Більше того, разом з вагою знижуються витрати на сировину, енергоресурси та транспортування, а споживач отримує більш зручну упаковку.

Загартовування – це новий підхід до виробництва скляної тари, який стає наріжним каменем у розвитку більш міцних і водночас легких ємностей. Цей процес дає змогу або значно підвищити стійкість до розбиття, або зменшити вагу упаковки. На практиці обидві ці властивості можуть поєднуватися. Інноваційний процес загартовування складається з рівномірного нагрівання скляної тари до температури гартування або ж трохи нижче 700 °С, після чого відбувається швидке й рівномірне охолодження поверхні склотари всередині й зовні.

Важливі переваги загартованого скла:

•  міцна скляна тара забезпечує оптимізацію процесу фасування;

•  оборотні пляшки стають легшими;

•  зменшуються витрати на сировині;

•  зменшення ваги покращує баланс СО2.

 

 
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер