FOOD UA, FOOD T&E


Баннер

Україна на виставці Міжнародний зелений тиждень-2019: Перші позитивні результати!

E-mail

Міжнародний зелений тиждень добігає свого кінця у Берліні. Вперше після багаторічної перерви, на найбільшій агропромисловій виставці світу - бере участь наша держава, представлена великим тематичним павільйоном. Учасниками «Міжнародного зеленого тижня-2019» стали 55 компаній із України, котрі представляють найкращі досягнення вітчизняного АПК, переробної та суміжних галузей – усього 21 напрямок бізнесу.

 

Без перебільшення можна стверджувати, що участь у виставці «Міжнародний зелений тиждень-2019» стала справжнім позитивним проривом як для міжнародного іміджу нашої держави, так і розвитку географії партнерських відносин українського бізнесу. Достатньо сказати, що український павільйон відвідали десятки тисяч гостей, кожен із яких отримав нагоду продегустувати продукцію вітчизняних компаній, дізнатися про них більше та ближче познайомитися із нашими національними традиціями. Слід наголосити, що усі продукти і напої припали іноземним гостям до смаку, зокрема, у келихи для відвідувачів було розлито 8000 літрів одного лише пива! Організатори павільйону України також роздали багато сувенірної іміджевої продукції гостям, в тому числі понад 50 тисяч стікерів-сердечок із написом I love Ukraine! А музичний супровід української експозиції вразив навіть бувалих європейців, оскільки його забезпечили вражаючі фольк-гурти, зокрема, «Трембітарі» та Joryj Kloc.

Важливо, що з метою сприяння просуванню українських товарів на світові ринки павільйон України відвідав в.о. міністра аграрної політики України Максим Мартинюк.

-          Україна, як велика країна з прекрасними людьми, з потужною сільськогосподарською галуззю, просто не мала права не бути присутньою на «Міжнародному зеленому тижні». Я щасливий, що ми повернулися на виставку зі своїм павільйоном, - наголосив міністр.

Слід відзначити, що нинішнє тріумфальне повернення України на найбільший у світі агропромисловий форум багато в чому є особистою заслугою Максима Мартинюка, який резонно наголосив, що держава із таким потужним сільськогосподарським потенціалом просто не може не бути представленою у Берліні.

-          Якщо поглянути ширше, то «Міжнародний зелений тиждень» - це виставка, яку відрізняє від інших міжнародних виставкових заходів політична складова. Це також нагода «звірити аграрні годинники» і позначити тренди, які визначать розвиток сільського господарства на найближчу перспективу. Також це можливість міждержавного нетворкінгу, реалізувати який, звичайно, набагато ефективніше в статусі повноцінного учасника. Для майже півмільйона відвідувачів Grüne Woche, більшість з яких для українських компаній є тими самими «європейськими споживачами» - це нагода познайомитися з українськими продуктами, а потім із приємністю виявити їх у себе в найближчому супермаркеті, - заявив Максим Мартинюк.

До ініціативи міністерства аграрної політики долучилися представники приватного бізнесу, а організацією участі України займався лідер виставкової галузі – ТОВ «ТД «Промінвест». Його директор Олександр Погребний безпосередньо відповідав за успішне проведення заходу. За словами Олександра Погрібного над проектом працювали понад 120 працівників, починаючи від художників та дизайнерів і закінчуючи найкращими професійними кухарами. Незважаючи на те, що доводилося працювати у стислі терміни, українська експозиція стала однією із найкращих на «Міжнародному зеленому тижні-2019».

Площа павільйону України становить 1200 м2, а сама експозиція тематично розподілена за різними напрямками. Це і органічне землеробство, і м’ясна, і молочна галузь, і багато інших – як вже зазначалося, усього 21 напрямок.

Втім, окрім суто виставкових результатів вже в перші дні проведення форуму у Берліні представники міністерства аграрної політики та вітчизняний бізнес досягли важливих домовленостей із цілою низкою зарубіжних партнерів. Зокрема, мова про поглиблення партнерських стосунків із Канадою. У 2019-му році наша держава планує наростити експорт продуктів преміум-класу до Канади. Це стосується реалізації на канадському ринку заморожених і свіжих овочів, фруктів, органічних продуктів, консервації та ін. Також країни домовилися про посилення роботи у сфері біоекономіки та зеленої економіки.

Перспективних домовленостей було досягнуто на міждержавному рівні також із представниками інших країн. Своєю чергою компанії-учасники із України отримали широкий простір для налагодження прямих домовленостей про постачання власної продукції на експорт.

Найбільша агропромислова виставка у світі «Міжнародний зелений тиждень-2019» триватиме до 27 січня, тому запрошуємо усіх тих, хто не встиг долучитися до цього свята, терміново це зробити!

 
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер