Результати щорічного тестування замороженої продукції від АУВМ та ЗП

Сьогодні - якість продукції та її безпека найбільше залежать від економіки країни = де її виробляють. Саме тому добровільне тестування морозива та заморожених напівфабрикатів провідних українських підприємств-членів з Асоціації виробників «Морозиво і заморожені продукти» проводиться вже в четвертий рік поспіль.

 

В рамках програми контролю якості харчових продуктів - у лабораторіях «Укрметртестстандарт» і «Київоблстандартметрологія» було досліджено понад 64 зразки морозива та приблизно 30 екземплярів заморожених напівфабрикатів, з яких перевірку пройшли:

Результаты досліджень якості морозива - табл. 1 Результаты досліджень якості морозива - табл. 2 table dstu3

  • Морозиво у вафельному стаканчику «Крем-пломбір» та з комбінованим складом – «100%» у вафельному стаканчику (ТМ "Рудь", АТ "Житомирський маслозавод").
  • Пломбір «Здоровий ріжок» в вафельному ріжку в кондитерській глазурі та морозиво "Ласунка" з комбінованим складом сировини з вишневим джемом в кондитерській глазурі в вафельному стакані (обидва вироблені ТОВ "Ласунка").
  • Пломбір (крем-брюле 12% жиру), у вафельоному стаканчику «Хрещатик» і дванадцятивідсоткове морозиво з полуничним наповнювачем - ріжок Vivat King Size (ТОВ «Хладопром»).
  • Комбіноване - з полуничним наповнювачем – морозиво «Розумний вибір» та «Бразильський карнавал» з ананасовим наповнювачем (ПОГ АПВТ "Фірма Ласка").
  • Також, "Ласка" представила свої заморожені напівфабрикати "Вареники українські», з начинкою - вишня (ТМ Laska).

Відібрані зразки були передані для дослідження в ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів». Для цілісної та об'єктивної картини в якості продукції - її перевіряли за фізико-хімічними, органолептичними, мікробіологічними та молекулярно-генетичними показниками.

Усі зразки, що брали участь у тестуванні виправдали себе – як норми, так і вимоги – повністю виправдавши усі норми ДСТУ, у відповідності до потреб ринку Укаїни у цілому. Насамперед, данный фактор вплине саме на розвиток вільної торгівлі в нашій країні - за допомогою збільшення конкурентоспроможністі у сегменті вітчизняних продажів.

Адже для покупців, які сьогодні все більше і більше схильні вибирати якісну і безпечну їжу, цей фактор має найбільше значення і стимулює їх споживати вітчизняну продукцію.

 

 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер